Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Secretara/Assistant Manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala, Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
30-09-2019
Data actualizare
17-10-2019
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 6 persoane)

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, importanta companie care se ocupa cu importul si distributia de echipamente medicale de inalta performanta provenind de la cei mai mari producatori ai lumii si cele mai mari si respectate branduri de profil.

Produsele companiei sunt de o calitate exceptionala si pot fi gasite in numeroase spitale si clinici, in salile de operatii, in saloanele de terapie intensiva ori in maternitati asigurand ingrijirea pacientilor. Acestea raspund celor mai inalte standarde impuse din domeniu fiind certificate FDA, CE si ISO.

Printre echipamentele furnizate se numara de exemplu blocuri operatorii (chirurgie generala si cardiovasculara, chirurgie bariatrica, urologie, ginecologie, ORL, oftalmologie, etc.), sectii de anestezie si terapie intensiva, echipamente performante de imagistica medicala si explorari functionale (CT, RMN, angiografie, echografie etc), spatii post-operatorii si saloane.

Proiectele de anvergura de dotare cu aparatura de top a unora dintre cele mai cunoscute spitale din Romania sunt o recunoastere a pozitiei de lider pe care Clientul nostru o detine in piata si a reputatiei de care se bucura.


Descrierea Jobului
Misiunea principala a postului: Asistentul Manager asigura suport intern pentru pentru o gama variata de solicitari din partea managementului companiei precum cele de corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, analiza informatiilor semnificative, administrarea si arhivarea unor documente, planificarea activitatilor cu furnizorii si diverse achizitii, realizarea de rapoarte specifice, documentare pentru management, organizarea intalnirilor si deplasarilor de business.

Sunt responsabilitati ce necesita atentie speciala si abilitati avansate de comunicare si relationare. Este un post multi-rol provocator, alert, dar cu certitudine frumos si interesant, cu un potential de crestere si vizibilitate peste medie.

Preia si raspunde diverselor solicitari de suport din partea managementului firmei (trebuie sa faca fata unor situatii neprevazute/urgente)

Se implica in rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situatii curente, normale, altele urgente si importante)

Preia pe loc conducerea unor activitati ad-hoc (situatii neprevazute)

Gestioneaza cu tact si diplomatie situatiile mai dificile

Sustine mereu cu energie pozitiva dialogul in proiectele/operatiunile preluate

Asigura planificarea si pregatirea intalnirilor in salile de conferinta

Intampina vizitatorii/clientii companiei si r. Intampina si inregistreaza vizitatorii sositi in receptie, notifica persoanele vizate si aspunde la telefonul de receptie

Functioneaza ca punct de contact pentru vizitatori, autoritati, servicii de curierat, curatenie, vending, tehnicieni etc.

Pregateste/Ajusteaza prezentari PPT si materiale pentru clienti

Inregistreaza si directioneaza corespondenta catre destinatarii specifici

Cerinte

Candidatul Ideal
Studii si Experienta

Studii medii/superioare
Experienta: min. 1-2 ani in lucrul cu oamenii, comunicare, activitati de tip secretariat/personal assistant, operatiuni de suport
Alte cerinte

Prezenta de spirit (trebuie sa faca fata unor situatii variate/neprevazute)
Excelente abilitati de comunicare putere de convingere si negociere
Creativitate (trebuie sa gaseasca/propuna solutii la solicitarile primite)
Atitudine pozitiva, entuziasm si optimism
Placerea de a lucra cu oamenii si bucuria de a asculta
Cunostinte de operare PC
Cunostinte limba Engleza
Personalitate

Atentie la detalii
Adaptabilitate / Flexibilitate
Gandire analitica
Independenta si Initiativa
Integritate si Corectitudine

Oferta (bonusuri, beneficii)

Mediu de lucru placut, firma de prestigiu

Proiecte frumoase

Sediu accesibil, bine conectat la mijloacele de transport

Colegi deosebiti, o echipa de profesionisti, atmosfera de familie

Program flexibil, activitate fara stres

Masa de pranz asigurata de catre firma

Posibilitati reale de promovare intr-o companie ambitioasa cu proiecte in crestere

Siguranta si stabilitate pe termen lung

Salariu motivant

Plati efectuate la timp, fara intarziere

Vino sa lucrezi intr-o companie care te trateaza cu respect si te apreciaza la adevarata ta valoare!

Axello