Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Responsabil Administrativ si Financiar

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate, Entry-level Management, Middle-level Management
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Toate orasele Toate orasele
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ, Finante/Contabilitate, Constructii/Imobiliare
Data introducerii
26-11-2019
Data actualizare
05-03-2020
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 33 persoane)

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, una dintre cele mai vechi companii de constructii din lume, cu o istorie impresionanta de realizari si proiecte derulate la nivel global pe parcursul a un secol de activitate. O companie puternica si apreciata, care a rezistat probei timpului alaturi de lucrarile sale prezente in toata lumea.
Compania ofera o gama larga de activitati din arii variate precum lucrari civile (drumuri, cai ferate, aeroporturi, infrastructura de apa, tuneluri si poduri) dar si cladiri de business, rezidentiale sau de utilitate publica (spitale, stadioane, muzee, etc). Proiectele realizate se disting prin calitate, durabilitate, eficienta energetica si magnitudine, unele dintre ele fiind proiecte grandioase menite sa reziste si sa produca beneficii de-a lungul a multor generatii in unele dintre cele mai mari si aglomerate metropole din lume.
Pe langa proiectele ambitioase pe care le realizeaza compania, echipa de top de care dispune reprezinta unul dintre cele mai importante atuuri ale sale deoarece astazi, oamenii fac diferenta.
O companie cu o astfel de istorie nu poate exista decat fiind cladita pe valori puternice precum respect pentru oameni, pentru mediu si pentru viitor.
In Romania compania are de asemenea o prezenta indelungata de peste 15 ani, fiind un partener important pentru mari proiecte de infrastructura, unele emblematice si de importanta strategica, fiind recunoscuta in prezent ca una dintre cele mai bine cotate companii de constructii din tara.

Descrierea Jobului
Cautam 1 Responsabil Administrativ si Financiar pentru un mare proiect de Constructii Edilitare din zona Arad.
Misiunea principala a postului este sa supervizeze activitatea pe partea Administrativ-Financiara a proiectului la site-ul de constructie din zona Arad. Este un job de tip multi-rol care combina responsabilitati, atributii si competente din mai multe arii, dar in principal Administrativ si Financiar.
Atentie, post pe durata determinata de 1 an cu (mare) posibilitate de prelungire pe termen lung si in alte proiecte, nationale sau internationale. Cateva exemple concrete de responsabilitati sunt prezentate in continuare:

Responsabilitati
Inchiderea lunara analitica a contabilitatii proiectului in care lucreaza pentru Sediul central.
Reprezinta compania in relatiile cu tertii (intalniri, negocieri, etc)
Organizeaza activitatea la site-ul de lucru pe partea administrativa atat intern cat si in relatie cu terti externi (contracte de munca respectiv contracte cu furnizori si parteneri in proiect, respectare termeni si termene de executie contractuale, relatia cu furnizorii)
Supervizeaza si monitorizeaza activitatea de la punctul de lucru pe partea financiar-contabila (nu face contabilitate direct dar trebuie sa aiba capacitatea de a intelege situatiile financiare si modul in care sunt cheltuiti banii alocati)
Propune si implementeaza solutii la problemele curente din domeniul alocat
Verifica respectarea proiectului cf. calendar si centralizeaza documentele aferente
Se deplaseaza pe santier pentru verificari adhoc (cand este cazul)
Realizeaza diverse rapoarte de status privind stadiul proiectului sub aspectul executiei bugetare, planuri de activitate
Monitorizeaza inchiderilor lunare contabile
Pregatesteste bugetul lunar de trezorerie
Contribuie la elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli.
Verifica si gestioneaza situatia incasarilor si platilor aferente proiectului

Cerinte

Candidatul Ideal
Educatie si Experienta

Studii Superioare: Economie/Business Administration.
Min. 7-9 ani experienta din care ideal cel putin un proiect in domeniul de constructii/ infrastructura
Cunostinte de SAP - un (mare) avantaj

Alte cerinte
Cunostinte temeinice de limba Engleza (o parte din personal este expat iar cele mai multe dintre documente sunt in Engleza)
Cunostinte de MS Office (Word/Excel)
Abilitati de comunicare si relationare eficienta
Permis de conducere cat. B

Personalitate
Autonomie si independenta
Seriozitate
Atentie la detalii
Corectitudine si integritate

Oferta (bonusuri, beneficii)

Oferta
Companie globala de renume, un brand reputat si respectat pe segmentul sau
Proiecte mari, frumoase, de portofoliu, diverse si ambitionase
Veti face parte dintr-o echipa cu un nivel inalt de calificare, colegi profesionisti, cu inteligenta si competente tehnice de top
Mediu de lucru prietenos, un climat bazat pe respect si recunoastere
Tichete de masa
Asigurare medicala
Masina de serviciu
Telefon mobil, abonament voce si date
Salariu (foarte) atractiv
Pachet consistent de relocare (acoperire costuri cazare etc) pentru cei din arealul mai indepartat de Arad.
Posibilitati reale de promovare intr-o companie aflata in plina expansiune si proiecte in crestere


Aceasta nu este doar un job, ci este o sansa de crestere si dezvoltare profesionala intr-o companie de succes!

Axello