Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Marketing & PR Manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate, Entry-level Management, Middle-level Management
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Timisoara Timisoara
Domeniile ofertei
Publicitate/PR, Marketing
Data introducerii
26-03-2014
Data actualizare
26-03-2014
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)

Conditii de aplicare

Nivel minim de studii: Facultate (terminata)
Acest anunt este adresat cunoscatorilor de Limba Engleza

CV-ul tau nu indeplineste conditiile de aplicare. Editeaza Experienta si Educatia din Cv-ul tau »


Descrierea postului

- construirea conceptelor, planificarea si implementarea evenimentelor;
- crearea campaniilor de PR, marketing si vanzari pentru evenimente;
- intocmirea bugetelor pentru evenimente si urmarirea acestora;
- asigurarea locatiilor pentru evenimente, incheierea contractelor pentru acestea si urmarirea lor;
- realizarea barterelor;
- coordonarea realizarii bazelor de date necesare pentru evenimente in functie de target-ul stabilit;.
- coordonarea activitatilor de transmitere a invitatiilor catre participanti;
- pregatirea pachetelor de parteneriat si a taxelor de participare;
- gestionarea relatiilor cu camerele de comert, institutii si stabilirea de parteneriate strategice;
- realizarea conceptului pentru diverse machete impreuna cu departamentul de grafica: machete de presa, invitatii, afise, mape evenimente, banners, pop-up banners;
- activitati de follow-up pentru clienti si management intern;
- intretinerea relatiilor de colaborare cu mass media si reprezentarea imaginii companiei in relatia cu clientii si partenerii firmei;
- colaborari cu diviziile grupului;
- promovarea site-urilor firmei prin parteneriate media, evenimente si comunicate de presa, prin organizarea si promovarea de concursuri;
- monitorizarea concurentei pe plan national si international - documentari si analize ale site-urilor nationale si internationale similare;
- implicarea in angajarea de personal part-time pentru diferite proiecte si coordonarea acestuia;
-stabilirea de targete individuale si comune;
-participarea la sedintele operartive si cele de creatie;
- dezvoltarea, redactarea si editarea de oferte si analize interne precum si externe: newsletter-e, chestionare, materiale pentru vanzari etc.;
- respectarea termenelor limita si a obiectivelor stabilite de catre conducerea firmei;
- feedback pentru fiecare activitate ;
- editarea zilnica de rapoarte de activitate, arhivarea documentatiilor si completarea periodica a acestora insotita de un raport de activitate lunar;
- evaluarea periodica a imaginii companiei - in randul opiniei publice, mass-media, partenerilor si chiar angajatilor.

Cerinte

- absolvent/absolventa de studii superioare de preferinta in domeniile: limbi straine, comunicare, relatii publice, relatii internationale,arte plastice;
- cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
- foarte bune cunostinte de PC (Excel, Word, Internet);
- reprezinta un plus cursuri de specializare in: vanzari, negociere si experienta intr-un post similar;
- permis auto, minim 2 ani experienta;
- rezistenta la stres si capacitate de a rezolva situatii de criza;
- putere de munca si capacitatea de a fi disponibil la orice ora, usurinta de a se adapta programelor de munca neregulate;
- disponibilitate penru deplasari;
- sociabilitate;
- tact;
- memorie si capacitate de a retine usor fapte, date, nume, figuri;
- prezenta de spirit, intuitie, imaginatie in rezolvarea unor situatii neprevazute;
- rapiditate in gandire si luare a deciziilor;
- capacitate de analiza si sinteza;
- simt de organizare;
- onestitate, corectitudine, obiectivitate;
- abilitati de comunicare scrisa si orala;
- capacitatea de a prezenta simplu si clar, intr-un limbaj accesibil publicului larg, idei sau mesaje specifice diverselor domenii si limbaje specializate.

Oferta (bonusuri, beneficii)

Un loc munca unde obiectivele personale ale dvs. se suprapun cu cele profesionale, o cultura organizationala bazata pe disciplina si comunicare empatica cu colegii si managerii, o zona de apartenenta extrem de puternica, motivare financiara si extrafinanciara, posibilitatea de a urca rapid in cariera, vizibilitate foarte mare.

Daca considerati ca sunteti persoana potrivita pentru acest post, va rugam sa ne trimiteti un email cu CV-ul dvs., poze, un portofoliu cu materiale ajutatoare din care sa reiasa o activitate anterioara in aceasta directie, si o scrisoare de intentie in care sa explicati de ce credeti ca sunteti potrivit/ potrivita pentru a ocupa acest post si ce avantaje aveti in fata celorlalti competitori,
la urmatoarea adresa de email: office@happycolor.ro

Axello