Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Guest Relations Manager Hotel 4 stele

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate, Entry-level Management, Middle-level Management
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
United Kingdom
Oras(e)
Strainatate Strainatate
Domeniile ofertei
Turism/Hoteluri
Data introducerii
19-07-2017
Data actualizare
19-07-2017
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 3 persoane)

Descrierea postului

Hotel situat aproape de Bristol, arhitectura victoriana cu un centru de afaceri modern, format din 16 sali de intalnire, 201 de dormitoare, un centru spa si centru de fitness luxos, 2 restaurante impresionante, un bar si o multime de functii si nunti in fiecare an.

Care este scopul principal al rolului?

In calitate de Manager de relatii cu clientii, veti stabili si dezvolta un contact personal cu toti oaspetii nostri, cu scopul final de a spori confortul, caldura si ingrijirea pe tot parcursul sederii. Incurajand feedback de la invitati, veti investiga si veti raspunde oricaror complimente sau reclamatii ale clientilor, indiferent daca acestea sunt directe, prin sediul central sau on-line si va asigurati ca toate incidentele rezolvate / nerezolvate sunt raportate persoanei corecte.

Rolul va necesita o legatura frecventa intre toate departamentele, dar mai ales receptia, concierge si menaj, pentru a asigura buna functionare a experientei oaspetilor. De asemenea, veti actiona ca gazda Lobby-ului pentru a va intalni si a intampina oaspetii, a raspunde la orice intrebari pe care le au si a le indruma spre locul in care trebuie sa fie. Veti crea o experienta de ultima generatie pentru oaspetii nostri, fiind in schimburi de gestionare a taxelor care va mentin in mod natural in inima hotelului unde se intampla experienta clientilor nostri.

Nu se percep taxe de mediere pentru acest post.

Cerinte

Candidatul ideal

Pentru a avea succes in acest rol, veti avea experienta intr-o pozitie similara, de la un hotel de calitate de 4/5 *, cu o cunoastere puternica a tuturor departamentelor, precum si a sectorului ospitalitatii in general. Ar trebui sa va concentrati atentia asupra clientilor si sa va angajati sa furnizati servicii exceptionale de servicii clientilor si sa va dezvoltati sub presiune, mentinand mereu o pozitie pozitiva, pot face atitudine.

Cautam un candidat care are capacitatea de a motiva si delega in mod eficient, este entuziast, flexibil si are o atitudine profesionala si grijuliu.

Oferta (bonusuri, beneficii)

Un salariu competitiv
31 de zile de vacanta in fiecare an, inclusiv sarbatori legale (aceasta creste anual, pana la maximum 33 de zile)
Scheme de stimulare bazate pe hoteluri
Beneficiile voluntare, inclusiv reduceri la unele calatorii, activitati de timp liber, sanatate, comert cu amanuntul si autovehicule
Reduceri de cazare in cadrul grupului cu tarifele colegilor la celelalte hoteluri ale noastre
Premii lungi de servicii care cresc cu serviciul
Oportunitati excelente de instruire si dezvoltare in cadrul hotelului si al companiei
Recompense financiare pentru furnizarea de servicii senzationale
Mancare gratuita la locul de munca

Axello