Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Gestionar contabil

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala
Salariu oferit
250 EUR
Tara
Romania
Oras(e)
Gheorgheni Gheorgheni
Domeniile ofertei
Finante/Contabilitate
Data introducerii
25-11-2010
Data actualizare
22-03-2015
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 1 persoane)

Descrierea postului

Tine evidenta stocurilor la reteaua de desfacere si raspunde de gestiunea acestora, controleaza vanzatorii din celelalte puncte de lucru.

Organizeaza si controleaza receptia si expeditia de marfuri verificand cantitatea si calitatea marfi preluate si tine evidenta la zi, a registrelor de stocuri; verifica distribuirea marfurilor si evalueaza necesarul pentru reinnoirea stocurilor; receptioneaza, inmagazineaza si elibereaza utilajele, piesele de schimb si alte articole; cantareste marfurile primite in stoc; realizeaza inventare de mobilier, echipamente si alte articole depuse in stoc.
Incaseaza instrumentele de plata de la clientii directi (numerar sau cecuri), le centralizeaza si le transmite la departamentul contabil
Intocmeste registrul de casa din Gheorgheni; raspunde de tinerea corecta a soldului zilnic la celelalte puncte de lucru, pregateste si indosariaza sa trimite la departamentul contabil documentele primare contabile.
Promoveaza si vinde produsele comercializate la nivelul punctului de desfacere.
Intocmeste facturile pentru vanzarile directe care se realizeaza prin punctul de desfacere al firmei.
Comunica conducerii firmei solicitarile, opiniile si sesizarile clientilor, intocmeste statistici pentru lansarea comenzilor.

Cerinte

Cunostinte de operare PC (Excel si Word nivel mediu) si experienta in utilizare internet
Limba romana, maghiara si o limba cu circulatie internationala la nivel mediu
Cunostinte de marketing / politici comerciale
Cunostinte minime de contabilitate primara (intocmire Factura Fiscala, Chitanta, Aviz de Insotire a Marfii, Casa), cunostinte aprofundate de gestiune
Persoana onesta, constiincioasa, comunicativa, disponibilitate pentru delegatii ocazionale
Experienta in diferite sporturi este preferata
Disponibilitate pentru perioada de proba platita 2 saptamana.

Oferta (bonusuri, beneficii)

Un mediu dinamic de lucru;
Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de volumul vanzarilor realizate;
Oportunitatea unei cariere de succes, sustinuta si de permanenta imbunatatire a nivelului profesional prin training intern.
O parte a programului de lucru este cu program felxibil.

Axello