Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Expert Contabil

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Management/Consultanta, Finante/Contabilitate
Data introducerii
17-04-2019
Data actualizare
17-06-2019
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 3 persoane)

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, companie de Contabilitate, Consultanta Salarizare si Audit, parte a unei retele internationale fondate acum 40 de ani.

In Romania, compania desfasoara o gama larga de servicii specifice precum servicii complete de contabilitate sau de asistenta contabila, revizuire de conturi, consultanta fiscala, asistenta juridica acordata in principal startup-urilor si IMM-urior respectiv servicii complete de salarizare-administrare personal.

Clientii provind din mai toate sectoarele de activitate, sunt in proportie de 70% filiale ale companiilor straine implantate in Romania si sunt clienti stabili care apreciaza serviciile primite, compania avand o lunga istorie cu fiecare.


Scopul principal al postului este sa mentina relatia cu clientii alocati pentru proiectele de Contabilitate

Concret, iata cateva exemple de responsabilitati:

- Prelucrarea si transcrierea in mod cronologic in Registrele Contabile si Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificative, coreland legislatia fiscala cu tratamentele contabile aplicabile
- Intocmirea Balantei contabile
- Intocmire si Inregistrare Declaratii Fiscale si Situatii financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale)
- Intocmire Rapoarte si Informari specifice, periodice, catre clienti
- Asistenta contabila acordata clientilor (analiza diagnostic a situatiei curente, asistenta suport pe langa personalul din intern al companiilor client, revizuire de conturi, etc.)
- Alte servicii operationale legate de contabilitate
- Asistenta la integrarea in Romania a companiilor investitorilor straini

Cerinte

Educatie

- Studii superioare finalizate de specialitate
- Avantaj calificari CECCAR sau alte calificari in domeniul finantelor si contabilitatii
- Avantaj Limba Franceza sau Engleza (cel putin bine, comunicare cu clienti straini)

Experienta
- In pozitii similare: preferabil min. 3 ani
- Cunoastere buna a programelor specifice: Saga, Nexus ERP, Ciel si Excel
- Bune cunostinte ale legislatiei fiscale nationale

Personalitate
- Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate
- Rabdare, atentie concentrata si distributiva
Initiativa si proactivitate
- Autonomie si independenta in lucrul cu clientii
- Corectitudine
- Bune abilitati de comunicare
- Implicare si curiozitate in organizarea financiar-contabila a societatilor client

Oferta (bonusuri, beneficii)

- Colegi deschisi la minte si entuziasti, un mediu de lucru prietenos
- Desfasori o activitate frumoasa unde nu te simti ca la munca
- Simti ca esti parte dintr-o echipa si o retea internationala
- Locatie centrala, usor accesibila
- Se asigura suport de specialitate la locul de munca
- Tichete de masa
- Bonusuri de performanta/implicare in administrarea proiectelor cu clientii
- Pachet salarial competitiv
- Companie in plina dezvoltare, oportunitati de cariera!

APLICA AICI: https://academiadehr.ro/adhr0020-specialist-salarizare-administrare-personal/

Axello