Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Economist

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Timisoara Timisoara
Domeniile ofertei
Finante/Contabilitate
Data introducerii
27-10-2014
Data actualizare
27-12-2014
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)

Conditii de aplicare

Candidatii trebuie sa aiba minimum 2 ani experienta in unul din domeniile: Finante/Contabilitate, Management/Consultanta, Secretariat/Administrativ
Nivel minim de studii: Facultate (terminata)
Acest anunt este adresat cunoscatorilor de Limba Italiana

CV-ul tau nu indeplineste conditiile de aplicare. Editeaza Experienta si Educatia din Cv-ul tau »


Descrierea postului

Descrierea jobului:

* Contabilitate primara zilnic: registru de casa, deconturi cheltuieli, dispozitii de plata si incasare, fise clienti-furnizori, registrele intrari-iesiri, fise obiecte de inventar si bonuri de consum, registre jurnal,
* Contabilitate primara lunar: situatia soldului la sfarsit de luna pe clienti si furnizori, centralizator diurna, tichete de masa,
* Intocmire balanta lunara si bilant,
* Gestiune: receptii, facturi, avize, verificarea inventarelor, stocul la sfarsit de luna pe magazia de marfuri, situatia vanzarilor lunare pe societate.
* Evidenta livrarilor catre clienti,
* Evidenta facturilor si documentelor de plata si urmarirea incasarilor,
* Relatii cu banca: intocmirea si depunerea borderourilor de incasare a bo si cec, plati op si internet banking, ridicarea extraselor de cont,achizitii valuta,plati externe,
* Relatii cu alte institutii: declaratii lunare si registru electronic al angajatilor, intocmirea contractelor de munca, acte aditionale la contracte de munca si decizii de incetarea a contractelor de munca, intocmirea fiselor angajatilor pentru controalele anuale de sanatate,
* Optional - Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizori,
* Optional - Participarea la show-room-urile de prezentare,
* Optional - Centralizarea si gestionarea comenzilor de la clienti prin introducerea in program si lansarea lor in fabricatie

Cerinte

* Absolvent studii superioare economice, training de specialitate sau orice experienta de management constituie avantaj,
* Relatii interpersonale, parteneriat in business, organizare, administrare si munca in echipa, precum si orice experienta in aceste domenii constituie avantaj daca se doreste largirea competentelor profesionale,
* Nivel avansat de operare multifunctionale, PC - microsoft office (expert EXCEL), f.f. bun in conta/gestiune d-soft, internet,
* Persoana trebuie sa fie responsabila, organizata si disciplinata profesional, cu abilitati de relationare, rezistenta la stres, focalizata pe indeplinirea obiectivelor, cu o mentalitate constructiva si pozitiva, dispusa sa solutioneze satisfacator orice situatie profesionala, bine educata, cunoasterea limbii italiene si engleze constituie avantaj,
*Rugam sa aplice numai persoanele care au abilitatile si experienta precizate de noi si au lucrat efectiv cu responsabilitatile enumerate mai sus iar o experienta de minim 2 ani si cunoasterea limbii italiene sunt obligatorii.

Oferta (bonusuri, beneficii)

Vor fi prezentate candidatului admis, inainte de angajare.

Axello