Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Economist junior

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Finante/Contabilitate
Data introducerii
28-01-2020
Data actualizare
28-01-2020
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 5 persoane)

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, companie de lichidare sau reorganizare judiciara si consultanta pentru restructurarea afacerii si reorganizare, o firma de incredere cu un impresionant portofoliu de clienti.

Societatea ofera o gama larga de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolventa, asistenta juridica, recuperari creante, analiza financiara, fiscalitate, evaluare si management de criza.

Succesul firmei se datoreaza valorilor etice pe care este construita compania si echipei de profesionisti, asociatii, angajatii si colaboratorii societatii, membri recunoscuti afiliati la diverse organizatii profesionale nationale si internationale precum Uniunea Nationala a Practicienilor in Insolventa din Romania (UNPIR), Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania ( ANEVAR / UNEAR), Baroul Bucuresti sau Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).



Descrierea Jobului

Cautam Economist Junior pentru Bucuresti care va raspunde de proiecte si operatiuni diverse si/sau neprevazute. Scopul principal al postului este sa acorde suport economic de specialitate pentru o gama variata de proiecte de insolventa sau consultanta . Este un post frumos, variat, provocator si interesant.

Concret, iata cateva exemple de responsabilitati:

Inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila

Organizarea si tinerea contabilitatii conform legislatiei in vigoare

Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare

Acordarea de asistenta in probleme contabile/economice diverse

Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii

Participare la proceduri de inventarieri de patrimoniu

Intocmeste raportarile si analizele economico-financiare specifice prevazute de Legea 85/2014

Ofera celorlalti angajati suport in desfasurarea procedurilor specifice insolventei din punct de vedere economic

Informare permanenta cu privire la modificarile legislatiei in vigoare (Codul Fiscal, Codul de Procedura Fiscala, Legea nr. 82/1991, Legea 85/2014)

Cerinte

Candidatul Ideal
Educatie si experienta

Studii superioare in domeniul economic
Experienta de 0-1 ani in domeniul economic
Constituie avantaj:
Cunostinte in domeniul contabilitatii
Cunostinte generale cu privire la domeniul juridic, in special Legea Insolventei

Alte cerinte:

Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);
Cunostinte limba Engleza (avantaj)
Promptitudine, atentie la detalii
Abilitati de organizare si planificare
Capacitate de comunicare si relationare
Personalitate

Persoana proactiva, hands-on care are capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic
Jucator de echipa, atitudine pozitiva, deschis la idei
Autonomie si initiativa impreuna cu disciplina pentru a obtine rezultate pozitive
Orientare spre actiune si flexibilitate

Oferta (bonusuri, beneficii)

Companie respectata pe segmentul sau de activitate

Mediu de lucru profesional si cordial, o echipa tanara si dinamica de practicieni in insolventa

Locatie centrala, accesibila (metrou 5 min), bine conectata la mijloace de transport

Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzina

Pachet salarial competitiv

Tichete de masa

Sistem de bonusare a performantelor

Companie locala cu traditie, clienti importanti, proiecte frumoase, atmosfera de familie!

Axello