Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Deputy center manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Serviciu clienti, Altele
Data introducerii
23-10-2014
Data actualizare
23-10-2014
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)
Confidential
expirat

Conditii de aplicare

Nivel minim de studii: Facultate (terminata)
Acest anunt este adresat cunoscatorilor de Limba Engleza

CV-ul tau nu indeplineste conditiile de aplicare. Editeaza Experienta si Educatia din Cv-ul tau »


Descrierea postului

Responsabilitati:
- Urmareste respectarea, de catre chiriasi a termenilor contractuali si a prevederilor manualului chiriasului;
- Ofera sprijin in rezolvarea problemelor semnalate de chiriasi si supravegheaza buna desfasurare a activitatii acestora, pe toata perioada de derulare a contractului;
- Asista potentialii clienti la vizionarea spatiilor comerciale oferite spre inchiriere;
- Informeaza in scris, celelalte departamente, conform procedurilor stabilite, privind predarea spatiilor catre chiriasi, relocarea sau reamenajarea magazinelor;
- Se asigura ca standardul de curatenie si siguranta este respectact de catre furnizorii de servicii;
- Identifica, impreuna cu personalul tehnic si operational, imbunatatirile ce trebuie aduse Centrului Comercial si le supune atentiei superiorilor;
- Se asigura ca sunt respectate normele de predare a spatiului catre chiriasi;
- Participa la procesul de predare/primire a spatiilor inchiriate si se asigura, cu ajutorul suportului departamentului Leasing si Leasing&Tenant Contract Management de legalitatea acestui proces;
- Asigura suportul necesar chiriasilor in cazul unor modificari majore (relocare, marirea spatiului inchiriat);
- Asigura suport Departamentului Facturare si Colectare;
- Monitorizeaza lucrarile de amenajare/reamenajare a spatiilor inchiriate si asigura cu suportul departamentului Constructii respectarea standardelor interne si cele stabilite prin lege;
- Gestioneaza bugetele lunare/anuale;
- Tine evidenta bugetului alocat si identifica modalitati de reducere a costurilor fara afectarea standardelor de siguranta si curatenie;
- Asigura suportul necesar celorlaltor departamente pentru buna desfasurare a activitatii companiei;

Cerinte

Cerinte:

- Studii: superioare
- Experienta: minim 3 ani pe o pozitie similara
- Lb. engleza ? nivel avansat

Oferta (bonusuri, beneficii)

Axello