Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »
Titularul postului are rolul de a organiza contabilitatea si controlul iregistrarii operatiunilor economico-financiare ale firmei, pentru reflectarea cat mai fidela a situatiei financiare si a rezultatelor obtinute.
- Realizarea de activitati administrative.
- Receptionarea marfii la intrarea in depozit?
- Verificarea cantitativa si calitativa a produselor receptionate?
- Inregistrarea in fisele de magazie a produselor primite si a celor iesite?
- Intocmirea documentelor fiscale (bonuri fiscale, facturi etc.)?
- Aranjarea si etichetarea marfurilor?
- Pregatirea si supervizarea comenzilor?
- Informarea asupra stocurilor din depozit?
- Inventarierea produselor.
Minim 2-3 ani experienta in functia de gestionar depozit??- Cunostinte in lucrul tabelar de tip Excel?- Cunostinte de contabilitate primara?- Persoana receptiva, comunicativa, organizata?- Simt dezvoltat al organizarii?- Buna gestiune a timpului si a prioritatilor. Cunoasterea limbii germane reprezinta un avantaj. Permis conducere.
©2006 BizooJobs.ro este o marca inregistrata. Sitemap | Contact | Web Design | Anpc