Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Consultant Software Suport Tehnic

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
IT Software, IT Hardware, Elevi/Studenti
Data introducerii
26-06-2012
Data actualizare
26-06-2012
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)

Descrierea postului

Training si taskuri in relatia cu clientul (insite)
Preluare si gestionare incidente tehnice
Training si taskuri de operare in sistemele de date
Training si taskuri de delegare si comunicare interna
Training si taskuri organizatorice si de optimizare a serviciilor

Cunostinte ce vor fi dobandite:
- Structuri si fluxuri de viata ale produselor software integrate
- Structuri si proceduri organizationale (atat din departamentul Suport Tehnic cat si la nivel de business)
- Proceduri detaliate de lucru cu clientii (tipologii de clienti, analize complexe de incidente, tipologii complexe si definire prioritati per incidente, KPI pe procesele de suport tehnic, asimilare a tool-urilor de lucru din suport tehnic)
- Dezvoltarea capacitatilor de organizare, estimare si planificare, a celor de analiza
- Dezvoltarea capacitatilor de a previziona cerintele, oportunitatile si posibilele riscuri precum si consecintele acestora

Cerinte

Cunostinte de lucru (nivel mediu) cu sisteme de operare (Windows / Linux / Unix).
Cunostinte de lucru (nivel mediu) cu baze de date relationale (Oracle /SQL Server/ MySql)
Cunostinte de lucru (nivel mediu / avansat) cu Microsoft Office
Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu / avansat)
Persoana dinamica, cu bune abilitati de comunicare asertiva, cu abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; comportament business; aptitudini didactice; atitudine pozitiva, orientare catre client
Cunostinte care constituie un avantaj:
- cunostinte customer care / relatii cu clientii;
- cunostinte, experienta de lucru cu ticketing tools, CRM

Oferta (bonusuri, beneficii)

Dupa 2 luni de stagiu, ne dorim continuarea colaborarii prin angajare full-time pe perioada nedeterminata pe un post de Consultant Software Suport Tehnic.
Oportunitati de avansare profesionala

Axello