Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Camerista Hotel Prahova Plaza

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Ploiesti Ploiesti
Domeniile ofertei
Turism/Hoteluri, Menaj/Babysitter
Data introducerii
30-09-2009
Data actualizare
30-11-2009
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)

Descrierea postului

Programul incepe in primul rand cu aranjarea oficiului de etaj si a caruciorului de lucru(care trebuiesc lasate si la plecare in aceleasi conditii).

Oficiul de etaj: Trebuie intotdeauna sa fie mentinut in perfecta ordine si curatenie.

-Circuitul lenjeriei murdare nu trebuie sa intanleasca lenjeria curata.
-Lenjeria cu defectiuni, rupta, patata trebuie scoasa din uz(se anunta guvernanta si sefa cameristelor)
-Lenjeria sosita cu defecte de la spalatorie se anunta guvernante.
-Materialele necesare procesului de curatenie sau de mentinere a curateniei nu trebuiesc depozitate in vecinatatea lenjeriei si se mentin in spatii speciale. Necesarul de materiale se anunta departamentului de aprovizionare in prealabil cu cel putin trei zile, pentru a se preintampina situatia in care nu se pot realize anumite operatiuni datorita lipsei materialelor.
Este strict interzisa depozitarea in incinta oficiului a alimentelor,a materialelor inflamabile, a materialelor urat mirositoare, etc.
Oficiul trebuie intotdeauna sa fie alimentat cu consumabile (in functie de sosirile din ziua respectiva si nu numai) cu:
-lenjerie si prosoape
-consumabile: sapun, sampon, gel de dus, trusa de cusut, papuci de camera(tinandu-se cont de apartamente si camerele cu 2 paturi)
-pixuri, hartie de scris, carduri de bun venit, meniuri pentru room service, pentru micul dejun, semne ?Nu deranja!?, carti de vizita. Sa se tina cont de modul de aranjare si prezentare, conform instructajului.

Carutul de lucru:

Carutul se mentine in permanenta in perfecta stare de curatenie.Nu se depoziteaza gunoaie, resturi menajere pe carut, decat in sacii cu destinatie speciala amplasati la unul din capetele carutului.
Atentie la manevrarea carutului !!!Nu se zgarie peretii !!

Carutul se plaseaza pe unul din sensurile de mers, conform ordinii de lucru. La terminarea programului sau in pauza de masa carutul se inchite in oficiu.

Pe carut intotdeauna trebuiesc depozitate materialele de curatenie necesare bunului mers al lucrului,lenjerie,prosoape,consumabile (din cele enumerate mai sus),liste de spalatorie,saci de spalatorie pentru camere precum si saci de spalatorie pentru lenjeria murdara.
La deplasarea carutului se va da intotdeauna prioritate deplasarii clientilor.

Inainte de a se incepe lucrul efectiv in camera se realizeaza curantenia in spatiile comune: holuri, usile lifturilor, interiorul liftului, usile camerelor, geamurile de pe hol, casa scarii; astfel realizandu-se un aspect placut al acestor spatii. Trebuie mentionat ca majoritatea vizitelor clientilor importanti se desfasoara ziua,deci un aspect ingrijit se impune.

Inainte de intrarea in camera indiferent de motiv sau daca s-a spus de la receptie ca nu este nimeni in camera SE CIOCANE SI SE SPUNE: HOUSEKEEPING ! pentru a se preintampina situatia in care se intra direct peste client sau de la receptie se anunta ca nu mai este clientul acolo iar camerista intra si gaseste acolo o alta persoana, surprinzand-o in cine stie ce situatie.

Prima operatiune, daca nu s-a spus de la receptie sa se verifice consumul de la minibar; este aerisirea camerei urmata de indepartarea resturilor menajere urat mirositoare (gunoi, tavi, vesela s.a.m.d.). Acest lucru se impune atat din ratiuni de bun simt cat si practice (uneori chiar nu se poate respira) -intr-o camera aerisita se poate munci mult mai bine si exista posibilitatea ca pe parcursul procesului tehnologic sa se emane praf sau alte mirosuri.. Nu trebuiesc omise si conditiile meteo,daca ploua foarte tare, daca este ger, daca bate vantul foarte tare si este praf, aerisirea se face mult mai rapid.

Se schimba lenjeria si prosoapele in functie de statutul camerei:

-eliberare-se schimba coplet
-ocupata ?daca lenjeria este murdara se schimba in totalitate.Se schimaba automat la camerele care sunt ?pe loc? la fiecare 3 zile si ori de cate ori situatia o impune. La fel si prosoapele,tinandu-se cont daca camera este destinata pentru 2 persoane si daca clientul a cerut mai multe prosoape sau alte cerinte speciale.

Lenjeria se schimba inainte de a se sterge praful si de a se aspira,dat fiind faptul ca exista posibilitatea ca in urma acestor procese sa se degaje praf si mizerie.
Urmatorul pas il constituie stergerea prafului si nu aspirarea camerei. Asta deoarece se pot gasi diverse resturi pe mobilier care vor fi date pe jos si daca s-a aspirat vor ramane pe mocheta si nu trebuie uitat de praful care ramane impregnat in pardoseli. Se sterge praful folosindu-se o carpa curata si un spray special de mobile, care da lustru si improspateaza mobila.

Se sterg si peretii de praf, de firele de praf si fum, tablourile(sa nu uitam si de cele de pe holuri), televizorul, minibarul, obiectele de mobilier (insistandu-se pe laterale-unde de cele mai multe ori se omite), exteriorul si interiorul sifonierelor, usile de acces in camera si in baie, tocurile usilor, corpurile de iluminat.
-Se aspira camera in amanunt inclusiv in baie (de cele mai multe ori clientii mananca in camera si arunca resturile la cos, imprastiind mizerie prin camera si in baie, resturi ce pot deseori duce la inmultirea gandacilor) si in sifonier.

Dupa terminarea acestei operatiuni se verifica daca toate obiectele de inventar sunt functionale: mobilier(sa nu aiba defectiuni, sa nu fie descleit, usile sa se inchida), televizor(sa functioneze toate canalele, telecomanda sa fie functionala la parametrii standard), telefonul (sa aiba ton), aerul conditionat (sa functioneze la parametrii normali si telecomanda sa fie functionala), priza de internet sa aiba cablu, cablul TV sa fie in priza si conectat la TV, prizele de current electric sa fie functionale (NU UITATI DE PRIZA PENTRU MINIBAR-frigiderul nu trebuie sa fie cald niciodata. Orice defectiune intanlita anuntati de urgenta,pentru a putea fi remediata in timp util.

Dupa verificarea frigiderului verificati consumurile de minibar si raportati guvernantei pentru ca la randul ei sa poata raporta receptiei. In cazul in care clientul pleaca in ziua respectiva sunati receptia si spuneti direct receptionerului de serviciu. Verificati termenele de valabilitate ale produselor din minibar, cand se apropie de data expirarii cu cel putin 2 saptamani inainte anuntati housekeeping manager, pentru a le inlocui. Orice substituire de produse sau inclocuire trebuie de asemenea anuntata.

O atentie deosebita se va acorda camerei de baie, stiut fiind ca unitatea are o problema mare cu dimensiunea bailor, obligatia noastra fata de clienti este ca toate obiectele din baie sa functioneze la parametrii normali si sa straluceasca de curatenie. Orice defectiune se anunta departamentului tehnic pentru a putea fi remediata in timp util.
Se verifica cu strictete cantitatea de hartie igienica existent ape support, pentru a nu se ajunge la situatii jenante, paharele sa fie spalate si lustruite, oglinda sa fie bine stearsa fara zoaie si dare, vasul de toaleta, capacul de toaleta sa nu prezinte urme, dare. Odorizantul de toaleta sa fie in permanenta plin, cabina de dus sa fie perfect curata,fara dare si stropi pe peretii cabinei.
Faianta si gresia se spala zilnic cu materiale desinfectante si se lusturiesc. Nu omiteti prin spatele vasului de toaleta si in spatele usii(inchideti usa si faceti curatenie).
Uscatorul de par sa fie verificat sa fie in perfecta stare de functionare si sa fie perfect curat.
Iluminatul in camera de baie este foarte important, iluminatul slab micsoreaza camera,deci toate corpurile de iluminat trebuie sa fie perfect.

Cerinte

Experienta la un alt loc de munca similar din tara sau din strainatate
Cunoasterea unei limbi straine
Varsta maxima 35 de ani
Abilitati de comunicare
Spirit de echipa
Fin observator al detaliilor
Disponibilitatea pentru program prelungit si lucrul in schimburi(3 schimburi).

Oferta (bonusuri, beneficii)

Pachet salarial atractiv, posbilitatea de promovare in cadrul firmei.

Axello