Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala, Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Oradea Oradea
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
17-10-2016
Data actualizare
17-10-2016
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 9 persoane)

Descrierea postului

CANDIDATUL IDEAL:

- cel putin studii medii (si diploma de Bacalureat)
- cunostinte de contabilitate primara
- cunostinte minime de gestiune a stocurilor
- cunostinte solide PC - MS Office (in mod special Excel)

- corectitudine, seriozitate, rigurozitate, etica profesionala, atentie la detalii, persoana proactiva
- disponibilitate pentru program prelungit (la nevoie)
- capacitate de organizare a activitatii astfel incat productivitatea sa fie maxima
- interes pentru indeplinirea corecta si la timp a sarcinilor de serviciu, rezolvarea imediata a problemelor aparute
- rapiditate si corectitudine in introducerea datelor

Cerinte

- Gestiune scriptica si fizica magazin; intocmirea, verificarea si arhivarea rapoartelor de gestiune
- Intocmire Registru de Casa, Incasare bani si emitere bonuri fiscale
- urmarire comenzi online (facturare, expediere prin curier, suport clienti)
- participarea la efectuarea periodica a inventarelor din magazine
- calcularea listelor de inventar/a stocurilor primite de la clienti

Oferta (bonusuri, beneficii)

BENEFICII:
- telefon de firma
- un loc de munca stabil intr-o firma serioasa, stabila si in plina dezvoltare

DESCRIEREA COMPANIEI:
Grup de firme cu activitate la nivel national in domeniul vanzarii de carte, harta, jucarii si papetarie, cu experienta de 20 de ani pe piata.

Axello