Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
30-05-2016
Data actualizare
30-05-2016
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 61 persoane)

Descrierea postului

Secretariat/ Administrativ:
- comenzi furnizori (birotica, papetarie, protocol, etc)
- evidenta corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- corespondenta contractuala pe proiecte;
- evidenta facturilor, contractelor, ofertelor emise/ primite
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- activitati de protocol

Contabilitate primara:
- operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc), banci, contabilitate
- intocmirea contabilizarea si verificarea lunara a facturilor fiscale emise/incasarilor, cheltuieli, casa


Resurse umane:

- organizarea, intocmirea formelor de angajare/ desfacere a contractului individual de munca, Revisal;
- intocmirea dosarelor de pensionare;
- evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmiea formelor necesare pentru salarizare;

Cerinte

- cel putin 3 ani de experienta in functie asemanatoare
- experienta, angajamentul, spiritul de echipa, profesionalismul si talentul in domeniul serviciilor va caracterizeaza
- stapinirea perfecta a MS-Office (Word, Excel,  si Outlook) Revisal, si a mijloacelor moderne de comunicare
- cunostinte de limba germana, engleza  (scris si vorbit), reprezinta un plus
- experienta in domeniul arhitecturii sau constructiilor e favorizata.
- cunoastere programelor Corel Draw, Photoshop, reprezinta un plus
- o tinuta ingrijita, placuta si prezentabila

Oferta (bonusuri, beneficii)

Telefon de serviciu
Mediu de lucru placut
Salariu motivant

Axello