Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »
-Activitati administrative/secretariat/contabilitate primara (ex: asigurarea bunei functionari a biroului, plata facturi, rezolvare acte/documente, etc.).
-Activitati de contabilitate primara;
-Elaborarea, redactarea si/sau verificarea documentelor/contractelor si situatiilor cerute de management sau clienti/furnizori.
-Organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate
-Organizarea si participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
-Elaborarea de traduceri in/din limba italiana/engleza
-Suport in gasirea de solutii si rezolvarea diferitelor tipuri de situatii
-Redactarea corespondentei zilnice
-Inregistrarea, organizarea si arhivarea documentelor
-Colaborarea stransa cu celelalte filiale si departamente ale companiei
-Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa
-Cunostinte de contabilitate primara (optional);
-Cunostinte excelente de operare a pachetului MS Office
-Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
-Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor.
-Atentie sporita la detalii
-Persoana dinamica, proactiva, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres, la program prelungit
©2006 BizooJobs.ro este o marca inregistrata. Sitemap | Contact | Web Design | Anpc