Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager/project manager

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
29-03-2017
Data actualizare
00-00-0000
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 0 persoane)

Descrierea postului

? Planificarea, organizarea si administrarea agendei de lucru a echipei si participarea la intalniri cand este necesar;
? Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
? Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
? Organizarea deplasarilor;
? Traducerea si redactarea de documente daca este necesar;
? Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
? Tinerea a evidentei facturilor emise de catre companie si platile efectuate lunar;
? Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si ofertelor solicitate;
? Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului;
? Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient;
? Coordonarea activitatii personalului  (recrutare, selectare si integrarea a staff-ului, intocmire documentelor pentru contractele de munca si tinerea condicii, concedii medicale, adeverinte etc.) si a activitatii administrative (urmarirea autorizatiilor companiei si listare clientilor/up-datarea informatiilor);
? Mentine comunicarea permanenta intre membrii echipei;
? Inovatie si dorinta de a progresa, implicarea in activitati de marketing si marirea portofoliului de client.

Cerinte

? Cunostinte in domeniul tehnic/facily management;
? Studii superioare sau de masterat de preferat;
? Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari (in cazul in care se cere);
? Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
? Experienta de minim 1 an pe un post similar sau in domeniul tehnic, facility management de preferat;
? Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;
? Cunostinte corespondenta de afaceri;
? Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
? Diplomatie si cunostinte in afaceri, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial
? Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta
? Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post.
Capacitate de organizare pe prioritati ?Priority to-do list?;

Oferta (bonusuri, beneficii)

Axello