Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager, Functionar economic, Office Manager, Secretara

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate, Entry-level Management
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Timisoara Timisoara
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ, Finante/Contabilitate, Achizitii/Logistica
Data introducerii
05-04-2018
Data actualizare
05-04-2018
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 7 persoane)

Descrierea postului

Angajam Asistent manager

Suntem pe aceeasi lungime de unda daca:

- apreciezi onestitatea, lucrurile spuse direct si pe fata;
- esti capabil sa pastrezi confidentialitatea datelor si a informatiilor;
- apreciezi o relatie de lunga durata si acorzi la randul tau aceeasi incredere pe care o primesti;
- esti o persoana energica si inteligenta;
- nu iti plac "scurtaturile" si "smecheriile";

Conteaza sa ai (apreciem mult daca ai):

- experienta minima de un an intr-o firma de transport marfuri sau casa de expeditie pe pozitia de asistent manager sau expeditor marfuri;
- cunostinte de contabilitate primara;
- sa sti cu ce se "mananca" online-ul si cum se promoveaza serviciile pe internet;
- sa iti poti exprima clar, logic si simplu ideile;
- sa fi o persoana care nu se multumeste cu "merge si asa";
- sa stii cum sa vorbesti si cu un client irascibil si cu "tanti" de la Primarie;
- sa te "intelegi bine" cu gasca MsOffice;
- ideal sa-l fi cunoscut la o bere si pe Windsoft;

Cerinte

Responsabilitati:

- proceseaza/manageriaza cererile de transport, supervizeaza rezolvarea lor si raspunde de comunicarea cu clientii astfel incat sa dezvolte o relatie de business sanataoasa;
- proceseaza, raspunde si transmite informatiile (prin corespondenta fizica/electronica catre parteneri) conform fluxului de lucru;
- colecteaza si transmite catre firma de contabilitate documentele interne si verifica acuratetea raportarilor contabile receptionate;
- manageriaza incasarile si platile;
- urmareste incasarea sumelor facturate catre clienti;
- realizeaza documentatia si rapoartele cerute de fluxul de lucru si procedura;
- gaseste furnizori cu preturi corecte pentru economii de costuri;

Oferta (bonusuri, beneficii)

Beneficii:

- salariu (intre 1500 lei si 2500 lei net in functie de experienta si cunostinte)  
- bonuri de masa;
- tichete de vacanta;
- telefon de serviciu;
- incurajam si sustinem financiar participarea la diverse seminarii si training-uri;
- mediu de lucru placut, atmosfera prietenoasa/relaxanta, colegi OK;
- posibilitate de dezvoltare profesionala;

CV-urile pot fi transmise catre adresele de mail: universalspedition@yahoo.com, nicoleta.pravda@transportmarfauniversal.com.

Numai candidatii selectati vor fi invitati la interviu. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplinii conditiile solicitate. CV-urile candidatilor vor beneficia de o deplina confidentialitate.

Axello