Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager cu contabilitate primara

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti, Ilfov, Otopeni, Ploiesti Bucuresti Ilfov Otopeni Ploiesti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
25-05-2016
Data actualizare
26-07-2017
Posturi disponibile
2 (La acest anunt au mai aplicat 73 persoane)

Descrierea postului

Angajam asistent manager cu urmatoarele atributii:

- Intocmire si evidenta contracte
- Stabilire de intalniri;
- Evidenta facturi furnizori si pus la plata;
- Urmarirea modului de plata al fiecarui client, urmarire incasari si sesizare in caz de intarziere la plata;
- Emitere BO/CEC catre furnizori, primire si evidenta BO/CEC de la clienti, intocmire borderou pt banca;
- Plati online, pastrarea relatiilor cu banca;
- Pastrare si gestionarea relatiilor cu insse, protectia muncii, iscir, intrastat;
- Intocmire Registru de casa/banca;
- Intocmire NIR;
- Gestiune stocuri, evidenta stocuri, inventare;
- Facturare si organizare livrari de marfa;
- Pastrarea legaturii cu firma de contabilitate externa;
- Verificare solduri cu clienti si furnizorii;
- Cunostiinte Saga Software.
- Suport pentru organizare evenimente;
- Suport pentru obtinere materiale si produse promotionale cu sau fara personalizare;
- etc.

Suntem o companie de prestari servicii Secretariat/Office Suport cu atributii de contabilitate primara. Companiile noastre cliente au sediul in Bucuresti-IF-Prahova.
Prestam servciile mai sus mentionate in 2 moduri: delegam o angajata a noastra la sediul clientului zilnic, dupa programul de lucru al clientului sau dupa caz, cand nu se doreste prezenta zilnica, o angajata a noastra asista clientul de la noi de la birou prin email, telefon si Team Viewwer (fara deplasare).

Daca doriti sa lucrati cu noi, asteptam CV-ul dvs la adresa: contact.targethr@gmail.com

Cerinte

Cerinte:
- cunostiinte limba engleza nivel mediu-avansat;
- cunostiinte Ms. Office (word, excel, power point, baze de date);
- cunostiintate TEAM VIEWER;
- studii superioare;
- curs secretariat/evidenta primara;
- FOARTE IMPORTANT PENTRU NOI: SA AVETI SERIOZITATE MAXIMA.

ATENTIE: POSTURILE SUNT PENTRU BUCURESTI, PRAHOVA SI IF. VOM CONSIDERA CA APLICATII PENTRU LOCALITATEA IN CARE AVETI DOMICILIU.

Oferta (bonusuri, beneficii)

- angajare legala, part-time sau full-time;
- decontare transport, dupa caz;
- telefon serviciu, dupa caz;
- dupa perioada de proba, tichete de masa, tichete cadou, prima.
- acceptam si studenti/-e, persoane cu sau fara experienta.

Axello