Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent manager/administrativ

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Brasov
Domeniile ofertei
Vanzari, Secretariat/Administrativ
Data introducerii
10-08-2017
Data actualizare
16-08-2017
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 33 persoane)

Descrierea postului

Cautam o persoana cu experienta, calm, constiincioasa, cu simt responsabil, cu abilitati comunicare si organizare

CANDIDATUL IDEAL:

- studii superioare

- abilitati de comunicare si lucru in echipa

- scriere corecta a limbii romane

- cunostinte de limba engleza (nivel avansat), limba germana constituie avantaj

- abilitati de lucru PC (Office, baze de date, Power Point, programe de grafica)

- carnet de conducere categoria B

- capacitate de analiza

- atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare

- creativitate si initiativa

- afinitate pentru domeniul tehnic

Cerinte

RESPONSABILITATI:

- asistarea managerului in activitatile zilnice

- asigura suport in coordonarea activitatii companiei

- intocmirea de rapoarte interne sau externe

- comunicare cu colegii in vederea solutionarii problemelor interne

- trimiterea de newsletter, organizarea paginii de facebook, mentenanta paginilor de anunturi online

- asigurarea promovarii eficiente a evenimentelor si actiunilor de marketing organizate

- asigura relatia intre societatea noastra si diverse institutii ale statului

- sa navigheze cu succes pe internet in identificarea solutiilor pe care nu le are (proactivitate)

- cunostiinte elementare de contabilitate primara si juridica. Exista disponibilitate pentru dobandire.

- evidente situatii financiare interne specifice activitatii

- evidenta furnizori si clienti (emitere facturi, urmarire achitare clienti, plati furnizori)

- registru de casa si deconturi cheltuieli

-  indosarierea si arhivarea decumentelor rezultate din activitatea firmei

- responsabilitati front office (emailuri, telefon, fax etc)

- evidenta contractelor firmei

- aprovizionare periodica de materiale de lucru firma

- alte activitati administrative specifice activitatii firmei

Oferta (bonusuri, beneficii)

Beneficii

- salariu motivant

- lucru in echipa, mediu placut

- bonuri de masa

- laptop, telefon de serviciu

- weekenduri si sarbatori legale libere.

Axello