Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent administrativ

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
17-10-2019
Data actualizare
17-10-2019
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 9 persoane)

Descrierea postului

Academia de HR recruteaza pentru Clientul sau, companie de lichidare sau reorganizare judiciara si consultanta pentru restructurarea afacerii si reorganizare, o firma de incredere cu un impresionant portofoliu de clienti.

Societatea ofera o gama larga de servicii, cele mai improtante fiind cele de insolventa, asistenta juridica, recuperari creante, analiza financiara, fiscalitate, evaluare si management de criza.

Succesul firmei se datoreaza valorilor etice pe care este construita compania si echipei de profesionisti, asociatii, angajatii si colaboratorii societatii, membri recunoscuti afiliati la diverse organizatii profesionale nationale si internationale precum Uniunea Nationala a Practicienilor in Insolventa din Romania (UNPIR), Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania ( ANEVAR / UNEAR), Baroul Bucuresti sau Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR).
Descrierea Jobului
Cautam Asistent Administrativ care va raspunde de proiecte si operatiuni diverse si/sau neprevazute. Scopul principal al postului este sa acorde suport administrativ pentru o gama variata de solicitari din partea managementului companiei (situatii diverse care apar in activitatea de zi cu zi a companiei si care necesita o atentie speciala si abilitati avansate de comunicare si relationare). Este un post frumos, variat, provocator si interesant.

Concret, iata cateva exemple de responsabilitati:

Administreaza documentele interne si organizarea/arhivarea lor

Asigura legatura cu registrul si arhiva instantelor judecatoresti si organismele judiciare si de politie (depunere, obtinere documente)

Administreaza pagina de internet pentru vanzarea bunurilor date spre lichidare si tine legatura cu ofertantii (prezinta bunurile scoase la vanzare, efecteueaza publicitatea licitatiilor)

Receptioneaza si expediaza corespondenta catre destinatarii interni

Mentine legatura si expediaza/primeste corespondenta/documente catre/de la destinatarii/expeditori externi ai companiei (diversele institutii publice, primarii, clienti, etc.)

Identifica noi furnizori pentru necesitatile companiei (selectarea acestora si mentinerea relatiei)

Deserveste necesarul de consumabile (birotica si protocol)

Participa la activitatile de inventariere

Acorda asistenta administrativa departamentelor companiei

Organizeaza deplasarile si calatoriile pentru companie (bilete de avion, cazare, logistica)

Se implica pe partea sa in organizarea diverselor evenimente ale companiei (teambuilding-uri, evenimentele corporate, prezentari)

Preia si raspunde diverselor solicitari de suport din partea managementului si departamentelor firmei (trebuie sa faca fata unor situatii neprevazute/urgente)

Se implica in rezolvarea problemelor delegate (dintre care unele vor fi situatii curente, normale, altele urgente si importante)

Preia pe loc conducerea unor activitati ad-hoc (situatii neprevazute pentru care nu exista alte resurse disponibile)

Sustine mereu cu energie pozitiva dialogul in proiectele/operatiunile preluate

Tine legatura cu partile implicate si ofera informatii si raspunsuri la solicitarile primite

Se ocupa de proiecte speciale care tin de mai multe functiuni (operatiuni transversale)

Cerinte

Candidatul Ideal
Educatie si experienta

Studii medii/superioare
Experienta: min. 1-2 ani in lucrul cu oamenii, activitati administrative, operatiuni suport
Constituie avantaj: cunostinte generale in domeniul juridic
Alte cerinte

Adaptabilitate (trebuie sa faca fata unor situatii variate/neprevazute)
Excelente abilitati de comunicare putere de convingere si negociere
Creativitate (trebuie sa gaseasca/propuna solutii la solicitarile primite)
Atitudine pozitiva, entuziasm si optimism
Placerea de a lucra cu oamenii si bucuria de a asculta
Cunostinte de operare PC
Cunostinte limba Engleza (avantaj)
Carnet de sofer (realizeaza mici deplasari in afara Bucurestiului)
Personalitate

Persoana proactiva, hands-on care are capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic
Jucator de echipa, atitudine pozitiva, deschis la idei
Autonomie si initiativa impreuna cu disciplina pentru a obtine rezultate pozitive
Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate, inteligenta analitica

Oferta (bonusuri, beneficii)

Oferta
Companie respectata pe segmentul sau de activitate

Colegi deschisi la minte si entuziasti, un mediu de lucru prietenos, atmosfera de familie. Echipa tanara si energica, colegi cu abilitati de top

Locatie centrala, accesibila (metrou 5 min), bine conectata la mijloace de transport

Decontare metrou/transport public sau bonuri de benzina

Pachet salarial competitiv

Tichete de masa

Sistem de bonusare a performantelor

Companie locala cu traditie, clienti importanti, proiecte frumoase, atmosfera de familie!

Trimite CV
Axello