Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Asistent activitati birou

Tipul ofertei
Part Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala, Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Bucuresti Bucuresti
Domeniile ofertei
Secretariat/Administrativ
Data introducerii
29-05-2017
Data actualizare
20-06-2017
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 12 persoane)

Descrierea postului

Cautam un coleg sau o colega care sa fie zilnic in firma in intervalul 13 - 17. In acest interval, in functie de necesitati, principalele activitati desfasurate sunt:

    Coordoneaza si monitorizeaza expeditiile (primire, trimitere). In medie 1 - 2 colete de 8 - 10 kg zilnic,
    Pregateste documentele aferente expeditiilor (intocmeste AWB on-line, facturi, certificate de garantie, chitante, etc.). Toate documentele se genereaza din calculator,
    Pregateste coletele pentru comenzile sosite in cursul diminetii, daca nu au putut fi pregatite anterior,
    Introduce in aplicatia de gestiune documentele de aprovizionare si tipareste NIR-urile (le fel, in medie 1 - 2 pe zi),
    Urmareste stocurile si trimite comenzi la furnizori,
    Efectueaza plati si verifica incasarile prin banca (prin internet banking),
    Actualizeaza registrul de casa si registrul scadentar in functie de operatiunile efectuate in cursul zilei (inclusiv in timpul diminetii),
    Mentine evidenta platilor/incasarilor conform registrului scadentar si avertizeaza conducerea referitor la depasirea de catre clienti a termenelor de plata,
    Arhiveaza toate celelalte documente primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, etc.),
    La finele lunii pregateste dosarul cu actele contabile primare pentru a fi trimis la firma de contabilitate. Aceasta presupune in mare ordonarea cronologica a documentelor, generarea unor rapoarte din aplicatia de gestiune, verificarea registrului de casa si apoi trimiterea acestora la firma de contabilitate,
    Depune on-line declaratiile catre organizatiile de preluare a responsabilitatii in domeniul reciclarii ambalajelor si DEEE si intocmeste declaratia lunara catre ANM. Toate datele necesare sunt generate automat de catre aplicatia de gestiune pe baza datelor introduse anterior.
    Desfasoara activitati curente de secretariat (preluare apeluri telefonice, transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail, arhivare documente, raspuns la corespondenta in masura in care are cunostintele necesare, comanda rechizite).

Cerinte

Student sau absolvent de studii medii/superioare,
Varsta (mica sau mare) nu reprezinta un criteriu de selectie,
Seriozitatea, punctualitatea, atentia la detalii, obisnuita sa respecte procedurile de lucru sunt criterii de selectie importante,
Bune cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, Access), Mozilla Firefox, Outlook, lucrul in retea Windows. Acestea sunt o cerinta importanta, daca stiti ca nu sunteti in largul dumneavoastra in acest domeniu nu va si nu ne irositi timpul!
Bune abilitati de relationare si comunicare (atat verbala cat si in scris),
Dorinta si abilitate de a invata lucruri noi.


Constituie avantaj:

    Studii medii/superioare in domeniul economic
    Cunostinte de limba engleza
    Experienta in marketing, social media (intretinere pagina FB), utilizare motoare de cautare
    Experienta pe un post similar sau in domeniul vanzarilor

Oferta (bonusuri, beneficii)

Oferim un loc de munca decent, nestresant, cu carte de munca.
Intelegem ca uneori angajatii au probleme personale si ca pot avea nevoie de cate o zi libera dar totul in limita decentei.
Munca este variata, intr-un mediu in care se pot invata lucruri noi si castiga experienta.
Jobul se poate transforma intr-unul full time.

Axello