Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »
-participa la analiza tehnica a reclamatiilor clientilor
-raspunde de solutionarea problemelor tehnice interne sau semnalate de clienti
acestora catre diversi clienti prin intermediul e-mailullui sau faxului
-raspunde de activitatea de service si de instalarile de produse cu garantie
-coordoneaza desfasurarea contractelor de service post vanzare (asistenta tehnica, intretinere)
-planifica si realizeaza activitatea de documentare si training tehnic al personalului
-centralizeaza, si dupa caz elaboreaza sau traduce cerintele tehnice sau reglementare ale produselor distribuite de companie
-intocmeste certificatele de calitate si eventualele fise de neconformitate;
-intocmeste lista furnizorilor acceptati colaborand cu Responsabilul SMC
-Respecta normele Regulamentului intern, protectia mediului, PSI, instructiuni proprii de sanatate si securitate in munca;
-Respecta procedurile sistemului de management al calitatii aplicabile
Experienta intr-un post similar, abilitati de comunicare, rezistenta la stres, responsabilitate; cunostinte de limba engleza si de operare PC (Word, Excel, Outlook Express si navigare Internet)
Se va discuta dupa interviu.
©2006 BizooJobs.ro este o marca inregistrata. Sitemap | Contact | Web Design | Anpc