Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »
Toate responsabilitatile se aplica atat pentru administrarea resedintei din Bucuresti, precum si in deplasarile periodice pentru resedinta din strainatate.
1. Coordoneaza intreaga activitate de administrare a resedintei
2. Mentine legatura cu furnizorii externi de servicii
3. Coordoneaza personalul auxiliar al resedintei: femeie de serviciu, gradinar.
4. Asigura aprovizionarea si gestionarea produselor necesare pentru intretinerea resedintei
5. Asigura buna functionare a echipamentelor si instalatiilor cu care este dotata resedinta
6. Ia masuri urgente de remediere a unor defectiuni care pot aparea la instalatiile resedintei
7. Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superior, respectand disciplina muncii
8. Este obligat sa se prezinte la serviciu la ora fixata in program, odihnit, in tinuta corespunzatoare si sa respecte programul stabilit.
1. Conditie eliminatorie ? PORTUGHEZA INCEPATOR sau SPANIOLA AVANSAT!
2. Studii medii sau superioare
3. Experienta minim 3 ani, de preferat in administrarea de cladiri, imobile, pensiuni
4. Cunostinte temeinice in domeniul administrativ
5. Disponibilitate program prelungit, inegal, putandu-se lucra si in weekend in functie de necesitati
6. Disponibilitate deplasari periodice in strainatate pentru administrarea unei resedinte secundare
7. Permis conducere categoria B cu experienta dovedita
8. Cazier fara probleme
9. Rezistent la stres
10. Capacitate de organizare si planificare.
1. Salariu motivant
2. Asigurarea tuturor cheltuielilor pentru deplasarile in strainatate
3. Decontarea cheltuielilor de transport in Bucuresti.
©2006 BizooJobs.ro este o marca inregistrata. Sitemap | Contact | Web Design | Anpc