Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »
Actioneaza ca un punct de legatura intre client si agentia de publicitate dar au responsabilitatile de project manager al companiilor clientilor lor si au grija ca acestea sa fie produse la timp si sa se incadreze in bugetul stabilit.
Account managerii realizeaza propunerile si stabilesc intalnirile pentru a prezenta oferta si costurile clientilor. Acestia lucreaza indeaproape cu clientii pe tot parcursul campaniilor. Acest rol implica gestionarea conturilor pentru trei-patru clienti in acelasi timp, coordonarea activitatilor echipei de publicitate si personalului administrativ.
Responsabilitatile includ:
? Discutarea despre produse, servicii si cerinte de publicitate pentru fiecare client;
? Stabilirea de intalniri cu clientii sau alt personal din interiorul agentiei.
? Delegarea muncii celorlati membri ai echipei;
? rezumarea media, implicarea in munca de creatie si cercetare, formularea de strategii de marketing;
? actionarea precum o legatura intre client si agentia de publicitate prin intretinerea contactului permanent intre acestea si comunicarea eficienta;
? verificarea starii campaniilor;
? negocierea cu clienti si personalul agentiei despre detaliile campaniilor;
? prezentarea planurilor de campanie clientilor pentru aprobare;
? respectarea termenelor limita si indeplinirea sarcinilor;
? gestiunea bugetelor si a resurselor;
? intocmirea de rapoarte;
? gasirea si intretinerea de noi contracte;
? asumarea de sarcini administrative;
? gestionarea profitabilitatii conturilor;
? in unele cazuri gestionarea personalului;
? monitorizarea eficientei campaniilor.
Desi acest domeniu este deschis persoanelor cu orice tip de pregatire, o sansa in plus o au cei care au specializari in urmatoarelor domenii:
o Publicitate
o Marketing
o Limbi straine
o Comunicare
o Economie
Experienta este de preferat.
Dupa interviu.
©2006 BizooJobs.ro este o marca inregistrata. Sitemap | Contact | Web Design | Anpc