Prezentare video

Descopera ce poate face BizooJobs pentru tine

Prezentare video

Publicitate pe BizooJobs?
Click aici »

Gestionar

Tipul ofertei
Full Time
Nivel cariera
Liceu, Scoala postliceala, Facultate
Salariu oferit
dupa interviu
Tara
Romania
Oras(e)
Oradea Oradea
Domeniile ofertei
Comert, Achizitii/Logistica
Data introducerii
08-02-2018
Data actualizare
08-02-2018
Posturi disponibile
1 (La acest anunt au mai aplicat 2 persoane)

Descrierea postului

SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI:

* Planifica, controleaza si coordoneaza activitatile de receptie, control calitativ si cantitativ, depozitare si livrare a marfurilor;
* Asigura gestiunea fizica si scriptica a stocului de marfa (raspunde de gestiunea depozitului: stocuri, comenzi, intrari, iesiri, etc);
* Verifica rapoartele de gestiune, respecta circuitul documentelor;
* Respecta conditiile si standardele de depozitare, legislatia de gestiune a stocurilor;
* Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din depozitul firmei;
* Participa la efectuarea inventarelor periodoce, a stocurilor conform procedurilor in vigoare si indicatiilor sefului direct;
* Asigura ordinea si curatenia in spatiul de depozitare.

Cerinte

EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:
* Atestat de stivuitorist si experienta anterioara in domeniul gestiunii de depozit (constituie avantaj);
* Cunostinte operare PC;
? Carnet conducere categoria B (reprezinta un avantaj);
? Studii medii (sau scoala profesionala);
? Fara cazier si fara probleme de sanatate.


ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:

? Rezistenta la efort fizic si intelectual;
? Capacitate de adaptare in diverse situatii;
* Capacitate de planificare, organizare si finalizare a activitatilor programate;
? Capacitatea de a-si organiza cat mai optim timpul;
? Capacitatea de a comunica usor;
? Seriozitate, corectitudine, punctualitate, spirit de echipa, proactiva;
? Dinamic;
* Disponibilitate pentru program prelungit;
? Atitudine pozitiva.

Oferta (bonusuri, beneficii)

- telefon de firma;
- un loc de munca stabil intr-o firma serioasa, stabila si in plina dezvoltare.

Axello